رایج ترین بیماری سگ ها (علائم + روش درمانی)

در این وبلاگ به بررسی شایع ترین بیماری های سگ ها، علائم و روش درمانی آنها و همچنین بیماری هایی که از گربه به انسان منتقل می شود، پرداختیم.

آیدا خسبی 15 ساعت پیش

نگهداری گربه در خانه (نکات مهم)

در این وبلاگ از دامپزشکی در آستانه اشرفیه، به بررسی نکات مهم بهداشتی و تغذیه نگهداری از گربه در خانه پرداختیم.

آیدا خسبی 1 روز پیش

واکسیناسیون سگ | برنامه زمانی + عوارض

در این وبلاگ به بررسی کامل واکسیناسیون سگ ها (واکسن اصلی و غیراصلی)، علائم و برنامه زمانی دقیق آنها پرداخته ایم.

آیدا خسبی 2 روز پیش

چگونه از گاز گرفتن گربه جلوگیری کنم؟ {۳ روش کاربردی}

با توجه به تعداد بالای افرادی که دغدغه گاز گرفتن گربه خانگی یشان را دارند، دکتر این وبلاگ را به توضیح درباره گاز گرفتن گربه ها و راه حل های آن اختصاص دهند.

آیدا خسبی 3 روز پیش

رایج ترین بیماری گربه ها (علائم + روش درمانی)

در این وبلاگ به بررسی شایع ترین بیماری های گربه ها، علايم و روش درمانی آنها و همچنین بیماری هایی که از گربه به انسان منتقل می شود، پرداختیم.

آیدا خسبی 4 روز پیش

باید و نبایدهای غذای گربه ها

با توجه به سوالات مکرر شما همراهان عزیز، این وبلاگ از سایت دامپزشکی در آستانه اشرفیه را به غذا های مناسب گربه ها و باید و نباید های این حوزه اختصاص دادیم.

آیدا خسبی 5 روز پیش

واکسیناسیون گربه | برنامه زمانی + عوارض

در این وبلاگ به بررسی کامل واکسیناسیون گربه ها (واکسن اصلی و غیراصلی)، علائم و برنامه زمانی دقیق آنها پرداخته ایم.

آیدا خسبی ۱ هفته پیش

آموزش حمام کردن گربه ها (نکاتی که باید بدانید)

در وبلاگ آموزش حمام کردن گربه ها، تمام نکاتی که باید قبل، حین و بعد از شستن گربه ها بدانید را گفته ایم.

آیدا خسبی ۱ هفته پیش

آرایش حیوانات خانگی

موی حیوانات خانگی نظیر سگ ، گربه ، خرگوش ، همستر و غیره همانند موی انسان مرتب درحال رشد می باشد و این موضوع ایجاب می کند که مو حیوانات خانگی همواره تمیز و مرتب بماند . اصولاً حیوانات از حمام خوششان نمی آید و از طرفی بعضی از حیوانات مانند سگ غدد عرق ندارند و کمتر نیاز به حمام پیدا می کنند. حمام زیاد باعث خشکی پوست حیوان می شود و می تواند به پوست آسیب برساند ، لذا توصیه می شود که از استحمام زیاد حیوانات خانگی خودداری شود و به جای آن روزانه موی حیوانات با برس مخصوص برس زده شود و سپس پارچه نمدار پاک شود . به این طریق موی حیوان همیشه تمیز می ماند و چنانچه به دلایلی همچون مسافرت یا پیکنیک و رفتن حیوان به اماکن کثیف از پاکیزگی حیوان کم شود ، می توان حیوان را زودتر از موعد مقرر استحمام نمود.

صدور شناسنامه بهداشتی در کلینیک دامپزشکی

صدور شناسنامه بهداشتی از اموراتی است که در کلینیک های دامپزشکی انجام می گیرد و می تواند مبین وضعیت بهداشتی از حیث چگونگی و تاریخی برای حیوانات خانگی شما باشد .